Zwracanie produktów kupionych na allegro – paczkomaty

Niestety nierzadko zdarzają się sytuacje, kiedy produkt zakupiony na najbardziej popularnej platformie zakupowej, jaką jest allegro musi zostać zwrócony. Kiedy zachodzi taka konieczność, a korzystało się i ma się zamiar korzystać z usług firmy Inpost warto wiedzieć jak postępować w takiej sytuacji.

Firma Inpost przygotowała się na taką ewentualność, umożliwiając klientom zwrot – opcja ta wliczona jest już w koszty dostawy kupionego przedmiotu, ale oczywiście istnieją pewne warunki, które są konieczne do spełnienia.

Procedury odesłania przedmiotu:

• udaj się do zakładki Moje Allegro > Moje Zakupy > Licytacje i Kup Teraz – tam znajduje się opcja przesyłek i możliwość zażądania zwrotu. Koniecznie zaznacz przedmiot jaki chcesz zwrócić i upewnij się, że to rzeczywiście dobry wybór.
• Otrzymasz sms, w którym zawarty będzie kod zwrotu – sprzedający zostanie powiadomiony o Twojej chęci zwrócenia zakupu
• Przygotuj przesyłkę – odpowiednio zapakuj i udaj się z nią do najbliższego paczkomatu. Nie potrzebujesz adresu zwrotu ani żadnych danych, wystarczy kod zwrotu, który podasz na ekranie urządzenia.

Zasady te dotyczą wyłącznie zwrotów paczek – w przypadku listów niezbędne jest udanie się do najbliższego Punktu Obsługi Klienta.

Ważne!

Każdy klient ma na zwrot produktu wyłącznie 14 dni od jego zakupienia. Od wybrania opcji zwrotu jednak masz jeszcze kolejne 14 dni na to, aby ten produkt zwrócić, czyli wysłać. Jeśli macie jakiekolwiek dodatkowe pytania w tej kwestii, skontaktujcie się z biurem obsługi bądź poszukajcie na oficjalnej stronie – paczkomaty.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *