Teraz bez problemu klient może zwrócić przesyłkę do sklepu internetowego

Właściciele sklepów internetowych na mocy dyrektywy Unii Europejskiej nie mogą podważyć prawa klienta do złożenia reklamacji na zakupiony towar. Ponadto ujednolicono system funkcjonowania e-sklepów i prawa klientów do dłuższego czasu w kwestii zwrotu zakupów. Z jednej strony mogłoby się wydawać, że jest to niekorzystne dla sprzedawców, lecz z drugiej należy pamiętać, że klient tylko wtedy ponownie skorzysta z ofert sklepu, gdy ten nie będzie robił problemów z ewentualnym zwrotami. Bezpłatne przyjmowanie zwrotów niejako buduje firmową reputację i wzmacnia jej pozycję na rynku, dlatego też warto zwrócić uwagę na to jakiego operatora usług kurierskich wybrać.

Zwrotna przesyłka paczek może zostać zrealizowana za pomocą różnych systemów dostępnych u znanych operatorów pocztowych oraz usług kurierskich. Bardzo ciekawą opcję stanowią paczkomaty posiadające narzędzie, które umożliwia i optymalizuje cały proces reklamacji. Ponadto reguluje i nadzoruje opcję przedłużenia terminu odbioru paczki od 24 do 48 godzin. Prosta i intuicyjna obsługa panelu administracyjnego pozwala na zaoszczędzenie firmowego czasu. Natomiast niskie ceny zwrotów i rozliczanie wyłącznie przesłanych paczek pomaga także w nienadwyrężaniu budżetu sklepu.