Reklamacja i zwrot odzieży i obuwia

Robiąc zakupy w sklepach internetowych, klienci bardzo często boją się kupować takie towary jak buty lub ubrania, choć oczywiście problem dotyczy też w mniejszym stopniu i innych produktów. Powodem takich obaw jest nieświadomość tego, jak zwrócić paczkę do sklepu w przypadku gdy zakup okaże się nietrafiony, a nawet sam fakt, iż można to zrobić.

Kupujący twierdzą też, że wolą przymierzyć but i sprawdzić, jak układa się na nodze, bo sam rozmiar jeszcze niewiele znaczy. Podobnie jest w przypadku ubrań, które na konkretnej sylwetce wyglądają często zupełnie inaczej niż na zdjęciach. Nie mówiąc już o ewentualnych wadach produkcyjnych, które w sklepie stacjonarnym można od razu zauważyć, podczas gdy zakupy internetowe to loteria. Wszystkie argumenty przywoływane przez klientów nie mają jednak obecnie większego sensu, gdyż prawo zezwala nie tylko na reklamację wadliwego produktu w celu jego wymiany na nowy lub naprawy, wymianę rozmiaru czy koloru, a nawet całkowity zwrot towaru bez podawania przyczyny, jeśli zakup z jakiegoś powodu przestał nam odpowiadać. Z kolei sklepy stacjonarne nie zezwalają na taką możliwość, co zdecydowanie działa na korzyść zakupów internetowych.

Szczegóły procedury zwrotu określa sam sklep, natomiast właściwie przygotowaną przesyłkę można nadać pocztą, kurierem, bądź też wykorzystać Paczkomaty InPost, by oszczędzić czas i pieniądze. Do nadania w InPost wystarczy rejestracja w systemie Managera Paczek, który prowadzi nas przez całą procedurę, a opis sposobów wysyłki znajdziemy też na stronie www.paczkomaty.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *