Jak weryfikować firmę kurierską?

Rynek usług kurierskich rozwija się w dynamicznym tempie. Pojawia się coraz więcej prywatnych przedsiębiorstw, które pokładają olbrzymie inwestycje w swoją markę, chcąc ją wypromować, świadcząc przy tym jak najlepsze usługi.

Klienci są dziś jednak bardzo wymagający i choć faktycznie chętnie korzystają z usług nowych przedsiębiorstw, to trudno ich przekonać do słuszności tego wyboru. Jak kurierzy powinni być weryfikowani? Jak sprawdzać czy przesyłki kurierskie na pewno dotrą na czas i w nienaruszonym stanie? Ciekawostką jest to, że dziś prawie każda firma posiada specjalistyczny system śledzenia paczek. Na podstawie numeru przesyłki można za pośrednictwem specjalnej aplikacji sprawdzić jej aktualne położenie i oszacować wstępny czas odbioru. Na takie rozwiązania musiał zdecydować się każdy, nawet najtańszy kurier krajowy. Klienci tego wymagają, ponieważ chcą mieć pewność, że ich paczka pocztowa nie trafi w eter. Pod kątem posiadania dostępu do własnego systemu śledzącego warto weryfikować każdą firmę. Kolejny czynnik to opinie na temat poszczególnych przewoźników. W sieci pełno jest tematycznych for internetowych oraz portali zrzeszających oceny klientów (co tyczy się zresztą przedsiębiorstwa każdej branży).

 

Każdy klient wyrabia sobie ocenę o kurierze po tym, jak zostanie przez niego obsłużony. Ważne jest więc to, aby dotarł na określoną godzinę, pozwolił bez żadnych wymówek sprawdzić zawartość paczki, sporządził ewentualny protokół szkody jeśli towar dotrze uszkodzony no i oczywiście wykazał się elastycznością w dostawie, na tyle, na ile jest to dla niego oczywiście możliwe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *