Dostarczanie przesyłek przez kuriera Inpost – procedury

Każdy, kto planuje podjęcie współpracy z firmą Inpost, bez względu na to czy będzie nadawać paczki czy tylko je odbierać, powinien zapoznać się z podstawowymi informacjami w tym temacie. Najwięcej informacji znajdziecie oczywiście na oficjalnej stronie firmy, a mianowicie packzomaty.pl gdzie opisane są procedury i gdzie znajdują się odpowiedzi na najważniejsze, najczęściej zadawane przez klientów bądź potencjalnych klientów pytania.

Warto zatem wyjaśnić te najbardziej interesujące kwestie…

• próby dostarczenia przesyłki – oferta Inpost to nie tylko paczkomaty, ale również przesyłki kurierskie. Wybierając taką opcję zazwyczaj klienta interesuje jak długo kurier będzie podejmował próbę doręczenia przesyłki, jeśli nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem. Z oficjalnych informacji wynika, że będą to dwie próby dostarczenia.
• godziny doręczania przesyłek – kurierzy Inpost pracują zazwyczaj od godzin porannych do późnego popołudnia. Przesyłki są więc dostarczane pomiędzy godziną 8 a 17.
• niezastanie adresata – w przypadku, kiedy kurier nie zastanie nikogo do odebrania przesyłki pod wskazanym adresem, podejmie on drugą próbę doręczenia kolejnego dnia. Jeśli sytuacja się powtórzy, przesyłka zostanie przekazana do najbliższego puntu obsługi klienta (POK). Klient zostanie o tym powiadomiony, bowiem obowiązkiem kuriera jest pozostawienie awizo, tak jak dzieje się to w przypadku znanej nam wszystkim poczty. Przesyłka może zostać odebrana w POK, na podstawie awizo bądź dowodu osobistego (najlepiej oba na raz)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *